FRÅGOR & SVAR

ALLT DU BEHÖVER VETA INFÖR DITT BESÖK - Hösterminen 2023

  • Hur lång är vårterminen?  Från och med v.36 t.om. v.51 (julschema från v.50).
  • Behöver man ta med sig något? Ta med egen filt. På lugnare klasser går du ner i kroppstemperatur så filt, tjock tröja och sockor är bra. Övrig utrustning finns. Vi har 16 yogamattor men du är välkommen att ta med egen om du har.
  • Hur bokar man? Av administrativa skäl har vi inte ett bokningssystem just nu. Du dyker upp när det passar dig. Ordinarie klasser körs oavsett antal deltagare.
  • Hur betalar man? Drop-in löser vi direkt i studion med Swish, kvitto kommer på mailen. Kortlösningar köper du genom hemsidan och betalar via faktura. OBS du måste ange referensnummer vid betalning med faktura - annars är det omöjligt för oss att veta vem som har betalat och inte.
  • Tar ni kort & kontanter? Nej.
  • Får jag ta igen missade klasser? För oss är det viktigt att värna om hela yogabranschen som ett yrke som man kan leva på. Vi har fasta kostnader varje månad, oavsett om du dyker upp eller inte. Enligt köpevillkoren, som du godkände vid köp, ersätter vi dig inte för klasser som du avstår ifrån, varken vid sjukdom, skador eller av eget val. Om däremot läraren ställer in p.g.a. sjukdom, ersätter vi dig med t.ex. en inspelad klass. Du kan ladda ner köpevillkoren på hemsidan.
  • Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag? Ja (gäller ej vid t.ex. utbildningar).
  • Får jag ett kvitto för friskvård? Faktura gäller som kvitto enligt lag. Komplettera med ditt kontoutdrag för att intyga att du har betalat. På fakturan framgår det att du har betalat för en friskvårdstjänst, samt dess giltighetstid.
  • Är Unstuck Warrior ansluten till Epassi eller liknande? Nej, av flera anledningar väljer vi att avstå. Däremot kan du ladda upp din faktura från oss i Epassi. Du behöver även ladda upp ett kontoutdrag som bevis för ditt köp.
  • Hur får jag mitt intro-kort, 10-kort, Medlemskap? Vi för statistik över dina besök. Du slipper hålla reda på ett fysiskt kort.