FRÅGOR & SVAR

I studion

  • Behöver man ta med sig något? Ta med egen filt. På lugnare klasser går du ner i kroppstemperatur så filt, tjock tröja och sockor är bra. Övrig utrustning finns. Vi har 16 yogamattor men du är välkommen att ta med egen om du har.

Replay (online)

  • Vad behöver jag för att yoga online? Bäst upplevelse får du genom att använda en dator och koppla till externa hörlurar/högtalare (datorns/mobilens egen högtalare är sällan tillräckligt stark). Du behöver också eventuell utrustning för själva yogaklassen (t.ex. yogamatta/liggunderlag, block/böcker, bolster/kudde osv)

Bokning & betalning

  • Hur bokar man? Vi har 70 platser för yogamattor och därför inget bokningssystem. Du dyker upp när det passar dig. Ordinarie klasser körs oavsett antal deltagare.
  • Hur betalar man? Drop-in betalas med Swish, kvitto kommer på mailen. Kort köper du genom hemsidan och betalar via faktura. OBS du måste ange referensnummer vid betalning med faktura - annars är det omöjligt för oss att veta vem som har betalat och inte.
  • Tar ni kort & kontanter? Nej.
  • Hur fungerar månadsbetalningar? Vårt långsiktiga mål är att ansluta oss till Autogiro. För närvarande mailar vi fakturor för Månadskort. Årskort betalas antingen i fullo, eller via delbetalning om 349 kr/faktura.  
  • Får jag ett fysiskt kort? Vi för statistik över dina besök. Du slipper hålla reda på ett fysiskt kort. Spara din faktura, den innehåller all info om ditt korts giltighetstid.

Medlemskvällar

  • Vad händer om jag inte dyker upp på en Medlemskväll som jag har bokat? Vi fakturerar dig en särskild "No-Show-avgift", eller debiterar dig för bokningskostnaden. Medlemskvällar räknas som evenemang och dessa är inte avbokningsbara eller återbetalningsbara. Vi förstår att annat kan komma emellan eller sjukdom kan uppstå, men för att det ska vara rimligt för oss att planera, göra inköp och genomföra Medlemskvällar, behöver vi vara säkra på antalet deltagare. 

Evenemang

Återbetalning sker endast om arrangören av anledning t.ex. blir sjuk (ej vid force majaure).

Köpevillkor

  • Får jag ta igen missade klasser? Nej, för oss är det viktigt att värna om hela yogabranschen som ett yrke som man kan leva på. Vi har fasta kostnader varje månad, oavsett om du dyker upp eller inte. Enligt köpevillkoren, som du godkände vid köp, ersätter vi dig inte för klasser som du avstår ifrån, varken vid sjukdom, skador eller av eget val. Om yogaläraren ställer in p.g.a. sjukdom, ersätts du med t.ex. en inspelad klass (om ditt kort ej inkluderar online-bibliotek). 
  • Kan jag överlåta mitt kort till någon annan? Kort och Replay är personligt knutet till dig. Överlåtelse kan ske mot administrationsavgift.
  • Var hittar jag köpevillkoren? Du kan ladda ner köpevillkoren på hemsidan, längst ner på bokningssidorna. 

Friskvård & Epassi:

  • Kan jag använda mitt friskvårdsbidrag? Ja, men dubbelkolla vad som gäller hos din arbetsgivare. Friskvårdsbidrag gäller ej vid t.ex. utbildningar.
  • Får jag ett kvitto för friskvård? Faktura gäller som kvitto enligt lag. Komplettera med ditt kontoutdrag för att intyga att du har betalat. På fakturan framgår det att du har betalat för en friskvårdstjänst, samt dess giltighetstid.
  • Är Unstuck Warrior ansluten till Epassi eller liknande? Nej, av flera anledningar väljer vi att avstå. Däremot kan du ladda upp din faktura från oss i Epassi. Du behöver även ladda upp ett kontoutdrag som bevis för ditt köp.